Naša zgodovina
110 let napredka in še naprej ...
1909 L’Oréal’-ov začetek:
Revolucionarna barva za lase in vizionarski ustanovitelj
Ustanovitev podjetja L’Oré leta 1909 je sovpadla s prvo genialno potezo kemika Eugène Schuellerja. Ženske so želele imeti kratke svetle lase, saj so se strinjale s trendom fantovskega sloga. Patentiral je formulo za barvanje las, ki je bila za razliko od vseh drugih barv na trgu popolnoma varna za uporabo. Barvila za lase naj bi bila v naslednjih desetletjih v središču pozornosti podjetja.
1960-1970’: Inovacije kot gonilo emancipacije
V šestdesetih letih so po navdihu Brigitte Bardot dolgi lasje postali trend, divji in seksi ali ukročeni s speto pričesko. Pod Dallesovim vodstvom je bilo podjetje v stiku s časom in je uvajalo inovacije z izdelki, ki so zagotavljali rezultate, ki so jih ženske želele, ne da bi pri tem ogrozili varnost. Uvedba blagovne znamke Préférence za domače barvanje las v 70. letih prejšnjega stoletja je pomenila prelomnico z oblikovanjem svetovno znanega slogana blagovne znamke “Because I’m worth it.”.Ker se cenim. Prvo oglaševalsko sporočilo, ki poudarja pomen samospoštovanja.
1980-1990’ : Pomoč ženskam, da se samozavestno soočijo s svetom.
Ker je v osemdesetih letih vse več žensk prevzemalo vloge v javni sferi in na delovnem mestu, jim je L’Oréal Paris ponudil izdelke za ličenje in nego kože, ki so jim pomagali, da so se v svetu počutile dobro in ostale mlade.
2000’ - Ob prelomu tisočletja: Nove meje
Prelom tisočletja je za družbo L’Oréal pomenil novo obdobje, saj se je pospešeno širila na nove trge, segmente in distribucijske kanale ter se začela spopadati z izzivom trajnosti. Rojena je L’Oréal Men Expert, naša prva množična linija proti staranju za moške, ki je digitalno priložnost izkoristila veliko pred konkurenti in se nenehno posvečala inovacijam, da bi ostala v koraku s časom ter spremljala spreminjajoče se življenjske sloge in potrebe potrošnikov.